Skip to content
Tags

Vil du være min blog sponsor?

juli 10, 2012

Wauv, sidder her on-the-go og blogger direkte fra min iPhone – via WordPress mobil app. Bliver til stadighed imponeret over teknologien, og det især når den både er æstetisk OG brugbar.

Men det jeg vil høre dig om lige nu er, om du og din virksomhed kan være interesseret i et PR-samarbejde

– som blog sponsor?

Velorbis har sponsoreret mig med denne smukke cykel – I love it!

I bliver eksponeret her på agbelmadani.com. Også på copenhagenblonde.com, min personlige Facebook profil, i min WEB+ Facebookgruppe, LinkedIn – og på min Twitter!

Med andre ord vil I nå ud til tusinder af rare, smarte og kloge livsstils- og cybermennesker i mit netværk.

Så – hvis du synes vores brands passer sammen: Send mig en mail på ag.belmadani@gmail.com – og lad os kigge på mulighederne.

Let The Magic Begin!

Alt godt til dig fra
Anne-Grete

From → Web der virker

Skriv en kommentar

Skriv et svar

